Hosting CRM VTiger

Obsługiwane przez ekspertów

Zoptymalizowany pod kątem szybkości i wydajności, bezpieczny i zarządzane przez liderów branży.

Czym różni się nasz hosting?

JNS oferuje usługi hostingowe VTiger CRM, które są dostosowane do potrzeb i wymagań Twojej firmy, ponieważ serwery wewnętrzne mogą być bardzo drogie i zawodne.

Zostaw za sobą wyzwania związane z hostingiem wewnętrznym, a nasz zespół zajmie się wszystkimi tego typu sprawami i zapewni Ci spokój ducha oraz pozwoli skupić się na rozwoju Twojego biznesu .

Intuicyjny

Jego łatwy w użyciu i spójny interfejs użytkownika oznacza, że ​​ CRM VTiger ma wysokie wskaźniki adaptacji przy niskiej krzywej uczenia się.

Niedrogie

Najwyższa jakość przy najniższych kosztach . Obejmuje aktualizacje, wsparcie i konserwację. Nasza usługa jest przystępna dla każdej firmy, dużej lub małej.

Bezpieczeństwo

Serwery są chronione najnowocześniejszymi technologiami i kluczami publicznymi/prywatnymi, które zapewniają najwyższy poziom ochrony przed włamaniami

Dostępność

VTiger CRM jest dostępny w dowolnym miejscu na całym świecie, umożliwiając każdemu użytkownikowi w Twojej firmie współpracę z kolegami.

Kopie zapasowe

Dane są zabezpieczane codziennie i przechowywane przez 14 dni. Oferujemy również bezpłatne przywracanie kopii zapasowej w przypadku błędu użytkownika/masowej aktualizacji.

Własność

To twoja aplikacja. To twoje dane. Jesteś właścicielem, my się tym zajmiemy . Jeśli zdecydujesz się hostować go lokalnie/migrować do alternatywnego CRM, zapewnimy pełną kopię zapasową.

Wsparcie

Mamy agentów gotowych odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Zadzwoń, napisz lub porozmawiaj z nami!

Rozszerzenia

Zainstaluj dowolne wtyczki innych firm dla VTiger open source , w tym dodatki Outlook lub Gmail.

Dostęp programisty

Czy wiesz wystarczająco? Zapewnimy dostęp do zaplecza aplikacji poprzez menedżera plików i bezpośredni dostęp do bazy danych MySQL .

Często Zadawane Pytania

Czy możecie przenieść mój obecny VTiger na wasze serwery?

Tak, zmigrujemy Twój VTiger CRM za darmo. Po skonfigurowaniu i przygotowaniu instancji prześlij prośbę o migrację, a nasi administratorzy natychmiast rozpoczną migrację.

Jak długo trwa konfiguracja mojego nowego konta?

Konfiguracja i przygotowanie VTiger nie powinno zająć więcej niż 10 minut. W przypadku planów dedykowanych może to potrwać do 24 godzin.

Jaką gwarancję dostępności możesz nam dać?

Nigdy nie bylibyśmy wystarczająco aroganccy, aby zagwarantować 100%. Nawet najwięksi sprzedawcy mają sporadyczne problemy i nie różnimy się pod tym względem.

Jak uzyskać wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów?

Wsparcie można uzyskać na kilka sposobów:

  • Porozmawiaj z nami na stronie
  • Wyślij nam e-mail Skorzystaj z portalu klienta
  • Zadzwoń do nas

JNS Sp. z o.o.

Adres

ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)

93-578 Łódź

(Budynek URBANICA)

Infolinia

tel.: +48 42 209 27 01

fax.: +48 42 209 27 02

E-mail

biuro@jns.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00

Jak często robisz kopie zapasowe?

Baza danych i aplikacja są codziennie tworzone.

Czy mogę uzyskać dostęp do mojej bazy danych przez FTP lub PHPMyAdmin?

Tak, prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Gdzie znajduje się Twoje centrum danych?

Głównym centrum danych (regionem) jest Łódź.

Za dodatkową opłatą możemy przechowywać Twoje dane w dowolnym miejscu na świecie.

Czy mogę dodać rozszerzenia innych firm do mojego VTiger?

Tak. Istnieje wiele rozszerzeń, które można pobrać z oficjalnej platformy VTiger lub za pośrednictwem pakietu rozszerzeń.

Gdzie znajduje się firma JNS?

Znajdujemy się w Łódź!