JNS to firma IT dostarczająca wysokiej jakości wsparcie CRM i niestandardowe rozwiązania programistyczne . Mamy bardzo doświadczony zespół, który ma doświadczenie w realizacji projektów każdej wielkości, niezależnie od tego, czy potrzebujesz małej korekty, czy dużego wdrożenia vTiger . Żadna praca nie jest zbyt duża ani zbyt mała, bez względu na to, jakiej usługi potrzebujesz, mamy odpowiednich ludzi i wiedzę, aby skutecznie i skutecznie wykonać wszystko, czego od nas wymagasz.
CRM vTiger to bezpłatne, w pełni funkcjonalne, w 100% otwarte oprogramowanie CRM, idealne dla małych i średnich firm, z tanim wsparciem produktowym dostępnym dla użytkowników produkcyjnych, którzy potrzebują niezawodnego wsparcia. vTiger CRM to bardzo popularne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które ma tysiące użytkowników na całym świecie.
Nasze pakiety wsparcia vTiger CRM obejmują:
- Dostępne są subskrypcje na incydent lub miesięczne.
- Wsparcie przez e-mail, czat i telefon w normalnych godzinach pracy
- Wsparcie w wydłużonych godzinach pracy (należy zaplanować z wyprzedzeniem)
- vTiger CRM Orientacja, szkolenie użytkowników i administratorów
- Instalacje vTiger CRM na dowolnej platformie (Windows i Linux)
- Rozwiązywanie problemów i debugowanie błędów vTiger CRM
- Ponadto nasi eksperci wsparcia vTiger CRM mogą:
- Skonfiguruj vTiger CRM Workflow do swoich potrzeb biznesowych
- Zaprojektuj nowoczesne szablony e-mail vTiger CRM
- Skonfiguruj uprawnienia vTiger CRM, dostęp terenowy, grupy, role i profile, aby zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa.
- Skonfiguruj obliczenia podatkowe i waluty, aby dopasować je do swoich potrzeb.
- Skonfiguruj vTiger CRM Mail Manager i serwer poczty wychodzącej, aby uzyskać płynniejszą integrację z pocztą e-mail.
- Twórz formularze internetowe i zbieraj dane w vTiger CRM .
- Konfiguracja i konfiguracja portalu klienta vTiger CRM
- Skonfiguruj bazę danych i kopie zapasowe plików vTiger CRM – lokalnie i w chmurze.
- System Customer Relationship Management jest istotną częścią Twojej firmy – skontaktuj się z JNS i wykorzystaj w pełni swój system vTiger CRM .
Skontaktuj się z Nami:
JNS Sp. z o.o.
Adres
ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)
93-578 Łódź
(Budynek URBANICA)
Infolinia
tel.: +48 42 209 27 01
fax.: +48 42 209 27 02
biuro@jns.pl
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00