Obsługiwane przez ekspertów
Zoptymalizowany pod kątem szybkości i wydajności, bezpieczny i zarządzane przez liderów branży.
Czym różni się nasz hosting?
JNS oferuje usługi hostingowe VTiger CRM, które są dostosowane do potrzeb i wymagań Twojej firmy, ponieważ serwery wewnętrzne mogą być bardzo drogie i zawodne.
Zostaw za sobą wyzwania związane z hostingiem wewnętrznym, a nasz zespół zajmie się wszystkimi tego typu sprawami i zapewni Ci spokój ducha oraz pozwoli skupić się na rozwoju Twojego biznesu .
Intuicyjny
Jego łatwy w użyciu i spójny interfejs użytkownika oznacza, że CRM VTiger ma wysokie wskaźniki adaptacji przy niskiej krzywej uczenia się.
Niedrogie
Najwyższa jakość przy najniższych kosztach . Obejmuje aktualizacje, wsparcie i konserwację. Nasza usługa jest przystępna dla każdej firmy, dużej lub małej.
Bezpieczeństwo
Serwery są chronione najnowocześniejszymi technologiami i kluczami publicznymi/prywatnymi, które zapewniają najwyższy poziom ochrony przed włamaniami
Dostępność
VTiger CRM jest dostępny w dowolnym miejscu na całym świecie, umożliwiając każdemu użytkownikowi w Twojej firmie współpracę z kolegami.
Kopie zapasowe
Dane są zabezpieczane codziennie i przechowywane przez 14 dni. Oferujemy również bezpłatne przywracanie kopii zapasowej w przypadku błędu użytkownika/masowej aktualizacji.
Własność
To twoja aplikacja. To twoje dane. Jesteś właścicielem, my się tym zajmiemy . Jeśli zdecydujesz się hostować go lokalnie/migrować do alternatywnego CRM, zapewnimy pełną kopię zapasową.
Wsparcie
Mamy agentów gotowych odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania. Zadzwoń, napisz lub porozmawiaj z nami!
Rozszerzenia
Zainstaluj dowolne wtyczki innych firm dla VTiger open source , w tym dodatki Outlook lub Gmail.
Dostęp programisty
Czy wiesz wystarczająco? Zapewnimy dostęp do zaplecza aplikacji poprzez menedżera plików i bezpośredni dostęp do bazy danych MySQL .
Często Zadawane Pytania
Czy możecie przenieść mój obecny VTiger na wasze serwery?
Tak, zmigrujemy Twój VTiger CRM za darmo. Po skonfigurowaniu i przygotowaniu instancji prześlij prośbę o migrację, a nasi administratorzy natychmiast rozpoczną migrację.
Jak długo trwa konfiguracja mojego nowego konta?
Konfiguracja i przygotowanie VTiger nie powinno zająć więcej niż 10 minut. W przypadku planów dedykowanych może to potrwać do 24 godzin.
Jaką gwarancję dostępności możesz nam dać?
Nigdy nie bylibyśmy wystarczająco aroganccy, aby zagwarantować 100%. Nawet najwięksi sprzedawcy mają sporadyczne problemy i nie różnimy się pod tym względem.
Jak uzyskać wsparcie w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów?
Wsparcie można uzyskać na kilka sposobów:
- Porozmawiaj z nami na stronie
- Wyślij nam e-mail Skorzystaj z portalu klienta
- Zadzwoń do nas
JNS Sp. z o.o.
Adres
ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)
93-578 Łódź
(Budynek URBANICA)
Infolinia
tel.: +48 42 209 27 01
fax.: +48 42 209 27 02
biuro@jns.pl
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00
Jak często robisz kopie zapasowe?
Baza danych i aplikacja są codziennie tworzone.
Czy mogę uzyskać dostęp do mojej bazy danych przez FTP lub PHPMyAdmin?
Tak, prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Gdzie znajduje się Twoje centrum danych?
Głównym centrum danych (regionem) jest Łódź.
Za dodatkową opłatą możemy przechowywać Twoje dane w dowolnym miejscu na świecie.
Czy mogę dodać rozszerzenia innych firm do mojego VTiger?
Tak. Istnieje wiele rozszerzeń, które można pobrać z oficjalnej platformy VTiger lub za pośrednictwem pakietu rozszerzeń.
Gdzie znajduje się firma JNS?
Znajdujemy się w Łódź!