Wsparcie vtiger

JNS to firma IT dostarczająca wysokiej jakości wsparcie CRM i niestandardowe rozwiązania programistyczne . Mamy bardzo doświadczony zespół, który ma doświadczenie w realizacji projektów każdej wielkości, niezależnie od tego, czy potrzebujesz małej korekty, czy dużego wdrożenia vTiger . Żadna praca nie jest zbyt duża ani zbyt mała, bez względu na to, jakiej usługi potrzebujesz, mamy odpowiednich ludzi i wiedzę, aby skutecznie i skutecznie wykonać wszystko, czego od nas wymagasz.

CRM vTiger to bezpłatne, w pełni funkcjonalne, w 100% otwarte oprogramowanie CRM, idealne dla małych i średnich firm, z tanim wsparciem produktowym dostępnym dla użytkowników produkcyjnych, którzy potrzebują niezawodnego wsparcia. vTiger CRM to bardzo popularne oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, które ma tysiące użytkowników na całym świecie.

Nasze pakiety wsparcia vTiger CRM obejmują:

  • Dostępne są subskrypcje na incydent lub miesięczne.
  • Wsparcie przez e-mail, czat i telefon w normalnych godzinach pracy
  • Wsparcie w wydłużonych godzinach pracy (należy zaplanować z wyprzedzeniem)
  • vTiger CRM Orientacja, szkolenie użytkowników i administratorów
  • Instalacje vTiger CRM na dowolnej platformie (Windows i Linux)
  • Rozwiązywanie problemów i debugowanie błędów vTiger CRM
  • Ponadto nasi eksperci wsparcia vTiger CRM mogą:
  • Skonfiguruj vTiger CRM Workflow do swoich potrzeb biznesowych
  • Zaprojektuj nowoczesne szablony e-mail vTiger CRM
  • Skonfiguruj uprawnienia vTiger CRM, dostęp terenowy, grupy, role i profile, aby zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa.
  • Skonfiguruj obliczenia podatkowe i waluty, aby dopasować je do swoich potrzeb.
  • Skonfiguruj vTiger CRM Mail Manager i serwer poczty wychodzącej, aby uzyskać płynniejszą integrację z pocztą e-mail.
  • Twórz formularze internetowe  i zbieraj dane w vTiger CRM .
  • Konfiguracja i konfiguracja portalu klienta vTiger CRM
  • Skonfiguruj bazę danych i kopie zapasowe plików vTiger CRM – lokalnie i w chmurze.
  • System Customer Relationship Management jest istotną częścią Twojej firmy – skontaktuj się z JNS  i wykorzystaj w pełni swój system vTiger CRM .

Skontaktuj się z Nami:

JNS Sp. z o.o.

Adres

ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)

93-578 Łódź

(Budynek URBANICA)

Infolinia

tel.: +48 42 209 27 01

fax.: +48 42 209 27 02

E-mail

biuro@jns.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00